اخبار ایران و جهان کتابخانه الکترونیکی تاریخ و سیاست مهدویت علمی فرهنگی خانواده معارف اسلامی
    تبلیغات در پایگاه  
تاریخ انقلاب اسلامی
بهداشت در خانه
معرفی کتاب
پیک تغذیه
آشنایی با اصول دین
داستانها ی قرآنی

 مقالات برگزیده  
چيزي به عنوان رابطه بدون تعارض وجود ندارد. تعارض و اختلاف بخشي از زندگي است و به‌عنوان واقعيت هر رابطه‌اي وجود دارد و ضرورتاً بد نيست.در حقيقت...
چگونه و چه موقع به کودک بدهیم و موضوع اصلی یعنی بی اشتهایی کودک را چگونه درمان کنیم . گام اول موفقیت : با حوصله طی مدت سه هفته یک لیست از خوراکی هایی ...
 
  رژیم غذایی نقش چندانی در سوزنش سردل ندارد     
   خانواده نکته ها و نوشته ها





رژیم غذایی نقش چندانی در سوزنش سردل ندارد

نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه استنفوردکالفرنیا حاکی است. رژیم غذایی محدود تآثیر زیادی در کاهش علایم سوزش سردل و بازگشت اسید ندارد. به گزارش رویترز، این دانشمندان با بررسی تاثیر شیوه زندگی روی سوزش سردل دریافتند. عدم مصرف شکلات، غذاهای چرب و تند، نعناع، مرکبات و قهوه موجب تسکین بیماری بازگشت مری معده نمی¬شود. نتایج تحقیق این دانشمندان در مجله طب داخلی نشان داد، محدودیت رژیم غذایی نه تنها تاثیری در تسکین علایم سوزش سردل ندارد بلکه تاثیر نامطلوبی بر کیفیت زندگی آنان می¬گذارد بر این اساس پزشکان باید برای تسکین بیماران بیش از پرهیزهای خاص، آنها را به گرفتن رژیم و کاهش وزن برای تسکین سوزش سردل توصیه کنند.

رضا دهقان - هفته نامه سلامت - شماره 69

  دفعات نمایش : 66      تاریخ:  1386.12.26






ارتباط با ما نقشه سایت اخبار ایران و جهان کتابخانه الکترونیکی تاریخ و سیاست مهدویت علمی فرهنگی خانواده معارف اسلامی صفحه اصلی

پرتال فرهنگی اطلاع رسانی نور
copyright 2007 Noorportal.net All Right Reserved ©
صفحه اصلی ارتباط با ما نقشه سایت درباره ما