اخبار ایران و جهان کتابخانه الکترونیکی تاریخ و سیاست مهدویت علمی فرهنگی خانواده معارف اسلامی
    تبلیغات در پایگاه  
مشاهیر اصفهان
شیرینی پزی
زن در خانه و خانواده
رژیم درمانی
رذائل اخلاقی
قلب و عروق

 مقالات برگزیده 
برای بحث پیرامون مد و مدگرایی، لازم است به تاریخچه زندگی بشر نگاهی کوتاه داشته باشیم و ببینیم این مسئله از کجا سرچشمه می گیرد. در ...
ابن سينا ...
فلسفه اسلامى كه با كندى در قرن دوم هجرى، فارابى در قرن سوم و اخوان الصفا در قرن چهارم هجرى آغاز شده بود، با نبوغ ابن سينا در...
  تاثیر مصرف ماهی در بهبود آرتروز     
   علمی و فرهنگی پزشکی دانستنیهای پزشکی

تاثیر مصرف‎ ماهی‎ در بهبود آرتروز

تاثیر مصرف‎ ماهی‎ در بهبود آرتروز

مصرف‎ ماهی‎‎های‎ روغنی، در بهبود بیماریهای‎ التهابی‎ چون‎ آرتروز مفاصل‎ موثر است‎.
بررسی‎ پژوهشگران‎‎ دانشگاه‎ هـاروارد نـشـان مـی‎‎دهـد، گروهی از اسیدهای‎ چرب‎ که‎ از اسید چرب‎ امگا3 تولید می‎ شوند با جلـوگیـری‎ از مهـاجـرت‎ سلول‎ های‎ ایمنی‎ ،از بروز واکنـش‎ های‎‎ شدیـد التهابی‎ در بـیمـاری هـای خــود ایمـن‎‎‎ و آسیـب‎ رساندن سلولهای‎ ایمنی‎ بـدن به‎ بافتهای‎ خود بدن‎ مانند بافـت‎ غضـروفـی‎ مفـاصـل‎ جلـوگیـری‎ می‎ کنند. از آنجا که‎ ماهی‎‎ های‎ روغنی ، ماننـد ماهی‎‎ آزاد و قزل‎آلا ، اصلی تریـن‎ منـابـع‎ چربی‎ امگا3 در طبیعت می باشند ، پژوهشگران‎ مصرف‎ مقادیر کافی‎‎‎ ماهی را در رژیم‎ غذایی بـرای‎ بهبود آرتروز توصیه‎ می کنند.
  دفعات نمایش : 55      تاریخ:  1387.4.29






ارتباط با ما نقشه سایت اخبار ایران و جهان کتابخانه الکترونیکی تاریخ و سیاست مهدویت علمی فرهنگی خانواده معارف اسلامی صفحه اصلی

پرتال فرهنگی اطلاع رسانی نور
copyright 2007 Noorportal.net All Right Reserved ©
صفحه اصلی ارتباط با ما نقشه سایت درباره ما